Spyr på skoltoan

Sitter i skolan och har lunchrast med ingrid och hanna. vi skippade kaloppsen i matsalen och googlar upp vår lunch istället. Det funkar inte.
Slutar efter psykologin som jag har exakt om ungefär typ öh 20 minuter. Mår rätt dålig också, ungefär såhär dåligt om jag skulle överdriva, rätt mycket.

Tagen ur min senaste facebookstatus:

"Mår bajs, sitter och spyr på toaletten medan Hanna matar mig med ärsoppa från matsalens dunkla hörn. Ingrid sitter som vanligt och skrattar åt mitt hemska öde. Tror jag måste amputera bort benet också, och kanske gipsa halva mitt ansikte."

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0