the sounds - hope you're happy now

The Sounds är ett av mina favoritband, kommer ihåg när jag lekte rocka billy eller något i sjuan och lyssnade ENBART på the sounds och mitt andra favoritband - the clash. I somras var jag på P&L och fick se mitt favoritband live, det var varmt, det var galet mycket människor, men de va så sjukt jävla UNDERBART!



Hon var så jäkla cool på scenen också! haha riktigt skön tjej!

dock är painted by numbers inte riktigt min favorit, men här får ni en som hör till "favoriter"-kategorin:



You can call me a slut, you can call me a liar.
I got so many names now, I can't even deny it.
You can call me a thief, and put up a fight, and bury me six feet under the ground.
But if you think I look mad today, you should have seen me yesterday.
You can call me a beauty, you can call me a beast, but it's nobodys buisness, what I do or please.

Hope you're happy now, but I'm not giving up.
I hope you're satisfied, fuck you and fuck your lies.


Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0