Vad som är synd...

Människor som förändras när dom skaffar partner. Det är väldigt synd. Jag har haft flera kompisar som ändrat på sig för att flickvännen/pojkvännen haft något emot antingen mig eller att hans flickvän/pojkvän hänger med mig. Jag har tappat många kära vänner pga detta. pga kärlek, pga avundsjuka, och det är så jävla synd. För det är faktiskt inte jag som förändras i detta sammanhang, det är ni. Det är ni som får för er att ni måste bevisa något för er partner eller vad det nu är... fattar inte grejen riktigt. Eller på ett sätt gör jag det, för jag förändras också när jag har partner. Jag blir också väldigt disträ och kanske inte lika social längre. Men jag är fortfarande jag. 

Kommer aldrig ändra på mig för någon annan, bara för mig själv. Det har jag levt efter rätt länge nu. Och det funkar bra! Så innan ni får värsta utbrottet på MIG, eran vän, tänk efter då. I slutändan, vad är det som oftast består, en vänskap eller ett förhållande?

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0