vad som ger mitt liv en mening:

Denna lista är INTE i någon slags ordning. jag har bara listat allt som ger mitt liv en mening.

1. chokladpudding från icas kyldisk (ni vet den med grädde i typ?)
2. apelsinjos på morgonen, SÅ JÄVLA GOTT!
3. kaffe, det sägs att kvinnor som dricker kaffe dagligen är mindre deprimerade än kvinnor som inte dricker kaffe! (konsumerar ungefääääär 4 koppar per dag)
4. disneyfilmer
5. musik
6. att mina kompisar låter mig sjunga falsk på skolavslutningar, ni är bäst ♥
7. ODEN BRÖD PÅ COOP, godaste brödet någonsin. folks, try it out!
8. alla årstider, ni äger, hör ni det? (förutom när det piskregnar...)
9. koftor, VAD VORE JAG UTAN ER?!
10. wordfeud.
11. facebook
12. bloggen <33333333333333333333
nej jag driver herregud. skit på er, ni som läser det här har inget liv.
12 (den riktiga tolvan). riktigt goda sushi bufféer!
13. H, M, L, C, I, M, E, S, B, E (illuminati siffran tjejor, tänk på det.)
14. tomma bussar, sällsynt men världsbäst.
15. gå och lägga sig nyduschad i en nybäddad säng.. ååååh
16. gosiga män(iskor).
17. trevliga människor, snälla människor, roliga människor, bra människor, snygga människor (bara om jag får pussa på dom), johnny depp, nevershoutnever och ungefär alla andra snygga män. typ john mayer. och ryan gosling.

och massa andra saker, listan kommer kanske fyllas på. vi får se vi får se... NU SKA JAG DRICKA TÉ.
förresten, hörde ni att jag äger på rim?



Kommentarer
Postat av: hanna johansson

fuck off JOHN MAYER ÄR MIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-10-18 @ 22:21:48

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0