R.I.P

dag är det 10 år sedan Joe Strummers togs ifrån oss. Togs ifrån mig. Jag må ha varit ung, men gud vet vad som hade hänt om du inte visat mig punkrock. Hur otroligt mycket känslor du väckte, har väckt och väcker fortfarande! 

Ikväll kommer jag tillägna min stereo till The Clash's alla fantastiska låtar. Jag kommer tända ljus och jag kommer titta på min gigantiska The Clash tavla som fint hänger på min vägg, och har hängt med mig sen jag var 7 år, då jag fick den av pappas kompis när jag sa att jag gillade The Clash. 

Döden är aldrig rättvis. Och i det här fallet var den alldeles för orättvis.
 
 
Rest in peace honey. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint skrivet!

2013-01-05 @ 16:13:49
Postat av: Anonym

Vad har du för kamera?

Svar: Nikon D5000! :)
virapira

2013-01-10 @ 21:34:27

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0