30 days to go

Sitter nu i skolan och gör ingenting, har foto men har inte några bilder så ja... det säger väl det mesta kanske. Så kikade in lite på martinas blogg och fick se att hon ännu en gång lagt upp en "30 dagar" lista. Snodde den rakt av, kommer bli kul att fylla bloggen igen. Och denna gången kanske jag gör det seriöst...


dag 1.
vem är jag ?
dag 2. en bild på mig som liten.
dag 3. ett ögonblick.
dag 4. när jag lagar middag så...
dag 5. vad är kärlek ?
dag 6. min kamera.
dag 7. såhär ser jag ut när jag bara är hemma.
dag 8. favoritsaker.
dag 9. min tro eller livsfilosofi.
dag 10. mina skor.
dag 11. platser jag rest till.
dag 12. 10 saker du inte vet om mig.
dag 13. en vanlig dag hemma hos mig.
dag 14. dåliga vanor och laster.
dag 15. internetsidorna jag besöker mest.
dag 16. faktaruta.
dag 17. ett barndomsminne.
dag 18. ett pinsamt ögonblick.
dag 19. min favoritårstid.
dag 20. mina hårfärger och frisyrer genom tiderna.
dag 21. musiken jag lyssnar på.
dag 22. det här gör mig upprörd.
dag 23. mitt hem.
dag 24. det här får mig att gråta.
dag 25. det här är jag bra på.
dag 26. dom snyggaste kändisarna enligt mig.
dag 27. min favoritplats.
dag 28. saker jag saknar.
dag 29. det här ville jag bli när jag var liten.
dag 30. det här ska jag bli när jag blir stor.

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0