dag 1. vem är jag ?

I mitt horoskop står det alltid samma sak. "Ordningsam, pedantisk, jordnära, renlig." Om ni skulle suttit här med mig skulle ni skrattat. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag, jag har inte tvättat mitt hår sen i fredags då jag färgade det och jag är nästan läskigt oberoende av att jag ligger efter i säkert 4-5 ämnen i skolan just nu. Livet leker! Eller? 

nej jag är nog inte den mest ordningsamma personen i lådan. heller inte den mest aktiva i skolan. men när jag väl vill ha saker gjorda, då jävlar ser jag till att få det gjort och in i minsta detalj. Så kanske på något vänster så stämmer min horoskopiska beskrivning av mig själv.
Jag själv skulle dock säga att jag är en väldigt lugn och sansad person, trevlig och snäll (ja, jag är faktiskt både trevlig och snäll!) och så vidare. Men jag tror nästan allt sånt här beror väldigt mycket på vilka man umgås med i mitt fall. För jag är väldigt tillbakadragen och blyg med folk jag inte känner, men när jag väl lär känna dom bra så pratar jag på och skämtar om bajs och kiss och sex och annat hur mycket som helst, och då är jag fan rolig. Så humor är inget jag avsaknar direkt.  

Sen kan jag ju snacka i hundra år om hur jag är och inte och att jag inte tar skit (som grynet säger) osv, men det skulle bli för långt för mina stackars bloggläsares trötta ögon. (Ja Martina, jag syftar på dig, haha!).



Det är ju faktsikt långt redan nu haha! Får kompensera med massa bilder imorgon! (är ju nästan ledig). puss på er som läser.

Kommentarer
Postat av: martina

haha, häjhäj !

2012-02-29 @ 22:06:11
URL: http://martinapetterssonss.blogg.se/

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0