urinvägsinfektionens fel.

Då har vi kommit till den fina årstiden, vinter.

Då när min hy ger upp om ett existerande liv och förfaller till en torr, ensam och grå fasad.
Då när jag får urinvägsinfektion 1000 gånger varje månad och oftast tillbringar mina dagar på toaletten.
Då när alla mina vänner är för trötta för att resa sig ur soffan, inklusive jag. (vilket leder till att man inte gör så mycket)
Då när det är kallt som fan. 
Då när bussen alltid är sen och alla busschaufförerna alltid är förbannade.
Då när jag längtar efter sommaren.
Då när jag svär åt Gud för att ha givit oss denna förbannade jävla årstid. (He's my man)

Så vart lämnar då det här mig? jo, det lämnar mig sjukanmäld från jobbet, inlåst på toaletten och med en infekterad urinväg. 

peace out hombres.

Kommentarer
Postat av: martina

tänk då, vilken tur att Castleville finns ! <3

2012-01-05 @ 15:50:31
URL: http://martinapetterssonss.blogg.se/
Postat av: bulorieyri

Jo ivojar, ax ketiwi enexapaho alihipaj, owux axanuqa oca itaxa:)

2012-10-16 @ 04:43:32
URL: http://www.upatugaro.com

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0