Dag 10 – Ett favoritminne från 2011.

Ett favoritminne från 2011 var självklart peace & love, min första festival! Det var otroligt häftigt att få uppleva ett sådant stort och roligt event, och gemenskapen som fanns bland alla festivalare var så härligt att se! Sedan behöver jag nog inte ens tala om banden vi såg, deadmau5, The Ark, Kapten Röd, Håkan Hellström, ja ni hör ju själva. En otrolig upplevelse! :)
 
Tyvärr har jag inga bilder alls från festivalen eftersom jag hade glömt mitt SD-kort i datorn haha! Och detta året tappade jag bort den (samma kamera), så ja. Inga bilder tyvärr! :( 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0