Dag 3 – 6 sanningar om dig själv.

Orkar inte skriva så mycket mer än det jag ska skriva om så aa. 
 
1. Jag är extremt blyg när jag träffar nya människor eller är med nytt folk. Blir tyst som en mus och helt obekväm och konstig. 
 
2. Jag får ofta höra att jag ser väldigt kaxig/bitchig/skrämmande ut, men faktum är att jag är väldigt trevlig när du lär känna mig, och jag har oftast inte något emot andra människor. Jag har bara utseendet emot mig helt enkelt! 
 
3. Jag har aldirg brytit något i kroppen! Dock opererat handen en gång... hehe. 
 
4. Jag har haft tandställning i ca 4 år. Hade allt från järngrejer i gommen (för att göra min mun större haha) till vanlig hederlig gammal räls. Det var värt det dock. 
 
5. Något jag verkligen längtar efter är att bilda familj och bli "vuxen". Fast jag tror att jag kommer bli en vuxen med barnasinne, så töntig som jag är haha. 
 
6. Jag kan varken skämta eller ragga. Det blir bara fel. Fast om jag har tur så skrattar man åt mina skämt för att de är så fruktansvärt jävla töntiga. Och gamla, typ uråldriga.  
 
 
eller så kan ni ju skratta åt denna vackra varelse: 

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0