Dag 9 – Bloggar och hemsidor jag besöker ofta.

Läser inte många bloggar alls. Men oftast är det mina kompisars bloggar som jag kikar in på då och då. Men jaa, jag brukar kolla in på kenzas ibland, dock väldigt sällan, sedan gillar jag billytilly som bloggar på nyheter24.se, älskar hennes stil och sånt. Brukade även kolla in Klara Kassmans blogg, just av anledningen till att hon inte var sådär modellsmal och magasinsnygg, men nu när hon nästan ser sjuk ut så har jag slutat. Känner att jag inte finner någon inspiration alls från varken henne eller hennes blogg längre, så aa. haha. så kan det gå!  
 
men det är väl de mesta jag brukar läsa. :)

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0