bilder från hunger games kvällen

i torsdags var ju jag på smyg-premiären av hunger games (som var hur bra som helst). jag, hanna, martina och ingrid drog hem till ingrid och åt lite wraps och gullade med katten innan så här kommer det lite bilder!

vi vilade på ica


vi blev ledsna när ingrid köpt ruttna avokados

vi hällde upp dricka med bekymrade miner
vi gjorde goda wraps!

vi drack god cola i fina glas

vi mös med katten!

jag såg ut såhär jag!
vi var glada! (och mobilkåta)
vi ville inte lämna kissen.


fast det gjorde vi. för vi såg nämligen hunger games!!!!!!!!!! ♥

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0