dag 3. böcker du läser just nu.

Jag orkade inte köra "Ett ögonblick" för jag förstår inte hur jag ska definiera det. Funtade på att lägga upp en bild på mitt öga för att vara komisk men jag böt den till rubriken ovan. 



wohoo, 5 böcker. så jävla lyckat. två av dom läser jag till skolan så dom går självklart trögast. 

mina cam bilder är ju så vackra så men för dom som är synskadade (Hanna t.ex ♥) så skriver jag vad böckerna heter.
1. We Need To Talk About Kevin
2. En Dag
3. Minnen av John Lennon
4. Mannen utan öde
5. Änglamakerskan

SÅDÄRJA. (måste bara tillägga på första bilden att min näsa ser inte ut som en nerslagen boxares i verkligheten. Det är ljuset som spökar, ja jag vet, jag är besviken jag också.)

Kommentarer
Postat av: hanna johansson

HAHAAH FU

2012-03-03 @ 16:43:41

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0