idag och lite sånt.

Hej bloggen. Idag ska jag till tandläkaren och sedan shoppa lite hade jag tänkt. Bikbok, Gina, Carlings och H&M står på listan. Ska försöka hitta något vårigt och fint som jag kan ha istället för alla mina 100 koftor som jag använder om och om igen.
Ska även köpa en cam så jag kan lägga upp lite bilder här på bloggen. Orkar inte fixa med systemisen hela tiden så detta får bli min lösning haha. Frågan är om jag ska köpa en på Clas Ohlsons eller typ netonnet. Lite mer utbud på netonnet men då måste jag åka så jävla långt.
Jaja, ville bara uppdatera lite. Puss på er.

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0