inredning

Jag har bestämt mig för att göra mitt rum lite mysigare. Nu har jag ju fått in en byrå, så min högtalare har någonstans att vara, ska även byta min lampa för den suger balle. dessutom är den sönder haha. Men något jag bestämt mig för är att skaffa himmelsäng! Ni vet ett sånt där nätliknande sak man hänger över sängen? hade en när jag var mindre men tog ner den när jag blev 12-13 och "för cool". Snodde idén lite från Mikaela (förlåt ♥). Men tror det kan bli riktigt nice, slipper man myggen också sen! Men är inte 100% säker än.





Tänk att ha sängen ovan, fett coolt! bara stänga in sig och vara ifred... skulle behöve en sån! hahaha. Men ja, lite bilder jag hittade på google och tumblr. ska även fixa min fotovägg snart.

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0