nu var det helg igen

Så är det helg ännu en gång. Och jag sitter inne och möglar ännu en gång. Vet inte vad det är med mig, men jag har liksom ingen lust att anstränga mig för att gå ut. Eller anstränga mig för att fixa sprit, eller sova hos nån okänd kille i en okänd lägenhet på en okänd gata. Stannar hellre hemma.

veckan har gått fort och snart är det ny vecka. tror den veckan kommer kännas himla lång och tråkig. men sen är det bara en vecka till och sen är det lov. igen. kul i och för sig, funderar faktiskt på att gå och lägga mig just nu. klockan tjugo i 10.*

ska man sova nån timme kanske? skulle va skönt faktiskt... sätta på lite bon iver och sova ett tag. japp. nu har jag bestämt mig. godnatt.

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0